Doneren

Stichting AyúdaMe wordt niet door de overheid gesubsidieerd. Wij zijn geheel afhankelijk van uw giften en donaties.

U kunt onze projecten steunen door huishoudelijke spullen en kleding te doneren. Ook uw financiële bijdrage is meer dan welkom.

U kunt via internetbankieren zelf éénmalig een bedrag aan ons overmaken of een periodieke overboeking instellen. Om de continuïteit van onze projecten te waarborgen stellen wij uw keuze voor het laatstgenoemde zeer op prijs. Geen bedrag is te klein. Wij zijn u dus dankbaar voor elk bedrag dat u aan ons overmaakt.

Als u goederen wilt doneren, vul dan ons contactformulier in. Wij nemen vervolgens contact met u op en maken dan een afspraak om de spullen op te halen.

Uw giften en donaties kunt u overmaken op onze
Raborekening: NL05 RABO 0323 9887 92 t.n.v. Stichting AyudaMe.

Swift code RABO NL2U
RSIN 8580.35.790